:: Meet AgaiN ::

nak dijadikan cerita....
semuanya tak dirancang..
pas keje terus gerak g umh alg...
emm..budget2 sampai dalam kul 6ptg la..
mane la tau jem kan...ye lah semua nk blk umh..
sib baik perjalanan tak la teruk sgt..seat pun dpt..
ingat nk tido je smtra smpi..sekali sembang rancak sgt..
(*tak kenal pun akak tu..berbual bagai nk rak..
tu laa..sape sruh ramah sgt..huhuhu...)
dah tu terlepas simpang nk turun..
emm..turun kat KL sentral je la nmpk nyer..huhu
...i waiting someone to take me...
bandar KL y jem..huhuhu...ha tu dia..hehehe..
fuhh...penat...nyer...
yeahhh...dpt jumpe mak gn mak su lg..
tak sempat buka tudung pun..
sembang dulu...wah byk nyer citer kome berdua ye..
tak sempat2 nk sembang..huhuhu...
sib baik kat umah tu de kitaorg je..
klu tak bt malu je kt bdk2 umh tu..
dah contral semua umh tu..hehehe..
cam umh sendri la bt ye..kuikuikui...
dah tu kluar la topik SOGO de SALE!!!...
emm..agak menarik...
dah tu kena plk gn kaki shopping cam mak su...
pe lagi jalan je la plan tiba2 tu..hahahah...
arghh..penat jugak ye...sbb lama tak jenjalan...
tp sib baik la naik keta ayah..
klu naik bas msti lg penat...huhuhu...
emm...byk nyer barang y murah2..hehehe...
beli jgn tak beli..bkn sng nk dtg sogo ni mak su...
kahkahkah....sekali tibai 2 3 pasang kasut dia sorg je..
ish...mmg kaki shopping tul la dia ni...khikhikhikhi...
alamak!!! flight mak kul 8..pas asar kena terus gerak...
nnt de lak y terlepas flight..hehehe..jom la balik..
penat weiii...tinggal alg je kt umh dia..
mak gan mak su gerak g LCCT..
ayah pas hntar aku kt Pasar Seni terus balik..
aku????...balik putrajaya la..mane lagi...
hehehehe....back at home..just sleep...
so tired...melayan shopping...huhu..

***best la mak su g shopping..dah lama kita tak g jalan2 bertiga kan..
cam zaman kita kecik2 dulu kan..lain kali kita g lagi ye....miss u all..
0 Responses