:: TRaiNinG ::

"...sape nak g kursus esok!!!...nak 2 org
cepat bg nama!!!..kursus transfomasi dan jati dir...
kat ESSET..sg. tangkas, bangi..3 hari tau kt sana..
tp balik hari la..."

Termenung jap..(nak pergi ke tak nak ye...
3 hari tu..dah tu nnt nak blk kg lg pastu..
cam penat je..emm..tp ok je
klu pergi je kot..leh jalan2...hehehe...)
Kesudahannya...aku pergi jugak..
Join kursus tu...lg pun lum berkursus lg tahun ni...
Huhuhu....3 hari kat sana..byk pengalaman aku dapat..
ingatkan kumpulan sokongan je y pergi...
haa...sekali bila bt first session..cari kenalan seramai mungkin..
baru tau..doktor pun de..ketua jabatan pun de...driver pun de..
pelbagai lapisan jawatan yang ada...huhuhu..
emm..ni leh tmbh koleksi kenalan aku ni..hehehe..
first impression..ni mesti kursus kaunseling...
y ada LDK...presentation..n motivasi..
but my first impression is wrong...
it's not what i think...huhuhu..
it's fully motivate about yourself...
who we are...from where we came..
huhuhu....that are great experience..
the amazing training!!!...

lebih kurang cam aku handle dulu..masa blaja..
tp program ni lagi best...
sound track dia mmg mantap la!!!..
tak sia-sia aku pergi...teringat lak zaman blaja dulu..
bila tgk ATS diorang...pakai uniform...
lbh kurang cam program kitaorg dulu..huhuhuh...
kursus ni dikendalikan sepenuhnya oleh ESQ Training...
sebelum ni pernah dgr n bt poster diaorg je..
tp skrg dah join...huhuhu..merasa jugak la...
kombinasi teknologi sains + kekuasaan Tuhan + Al-Quran & Hadis....
cuma bahasa dia je indon..sbb pengasah2 nyer mmg dri indonesia...
huhuhu...tp tak kesah la dr mane pun...
y penting ilmu tu dapat disampaikan..n diamalkan selalu...hehehe...
selepas 3 hari berkursus..kembali bekerja n amalkan pe y diajar...
insyaallah...mendapat keseronokan dan keberkatan
dari setiap pekerjaan y kita lakukan...hehehe...
kat bawah ni gambar kenang-kenangan...


*p/s :kepada teman2 y lain..selamat menempuhi
kursus y akan datang...do the best, among the best!!!...

0 Responses