:: HuHuHu::

Hari ni bangun pagi rasa cam malas je nk g keje...
badan lak rasa x larat...cam nk demam je..
pah tu kene selsema lagiii...sedih nyer rasa..
tp kuatkan semangat g jugak kt ofis...i
gtkan hari ni keje kurang rupa nyer makin bertambah..
nak je balik umah...sampai ofis dah la lambat..
pahtu kene settlekan kje y lama tertangguh..
makin sakit kepala fikirkan camne...
nasib baik keje dalam tmpt berhawa dingin...
nyaman sikit...sampaikn hari ni msj masuk pun x bls..
cian kt kawan sy tertunggu2...
cari gak masa terluang bg tau sibuk la...
hehehe..nasib baik dia fhm..emm...
kita x dpt nk jangka pe akan terjadi pd kita kan..
kita bgun pg fikir nak buat benda lain alih-alih jd benda lain..
tu la rancangan Allah lebih dahulu dr kita...
kita sekadar umat mampu berserah dgn semua takdir DIA..
ala..de org kacau terbantut idea kau..hampeh tul..
k lah nk sambung rehat lak..biar reda sikit demam ni...
*malas nyer nak g klinik...
0 Responses