:: Kawan, Sahabat, Teman....SAMA X ?? ::


Emm....tiba2 terlintas di fikiran...sama x klu kawan ke, sahabat ke, teman ke....
atau seumpama dengannya...
pe pendapat korang camne...pd aku la kan...byk beza nyer
klu kwn ni, biasa la kan...kawan kt sekolah, pejabat....
atau kwan sekampung...lebih kurang cam tu la..
tp klu sahabat ni dia lebih kurang akrab la sikit dgn kita cam kawan sejati...
klu teman lak...emm..jap nak fikir..heheheh....sama la kot gan kawan..ehh..betul tak otak aku fikir ni ...cam dah mengarut je..hikshiks..dan semlm aku dapt kenalan baru..best gak..dpt bertukar2 buah fikiran..(buah fikiran ke bertukar hati..kahkahkah...)gurau je tau! Emm..sebnrnya dia tu kwn kpd kwn ...biasa nama pun kawan kan...so kawan la..asalkan berfaedah...bukan berkawan gn org y x tentu hal tu..cam mat rempit ke..pencuri ke..
pepe la ya seangkatan...so aku ucapkan selamat berkenalan kpad semua kawan baru aku..hehehe

*opps!...sebenarnya aku ni suka bersembang, borak2..benda yang masuk di akal la..huhuhu...jgn mengata org dah la...kan...*
0 Responses