:: Meet My oLD FriEnDs!!! ::


wahh...cam tak percaya je..tiba2 je..pagi td terserempak gn seseorg...
huhuhu....terkejut!!!!....tul ke senior aku ni...(terpinga-pinga jap....)
ish...tul la agak nyer...y terpacul dr mulut aku hanya...kak maz???
terkejut dia aku sebut nama dia...pe lg...terjadi la babab jejak kasih..huhuhu...
fuhhh..mmg aku tak sangka2 pun...sblm ni mmg tau dia keje kat KKM jugak....
tp tak tercari-cari lg...tp tu la kan Tuhan tu Maha Berkuasa...
nk bg jumpe kejap je...kun fa ya kun je....dah jadi.....
tp klu y tak diizinkan tu..bertahun-tahun cari pun tak jumpe kan...
emm....agak lama kami tak berjumpe..pas senior abis blja..
dah tak jumpe...sampai sekarang...fuhhh....(masih terkezut ni...hehehe)
agak2 la kan..klu tak silap dari tahun 2004/2005 kot...tak jumpe...
alih2 jumpe kt putrajaya ni...satu kementerian lagi...huhuhu...
tp ramai lg sahabat lama y tak jumpe ni...pas abis blja terus tak jumpe...
huhuhuhu...lupa lak nk kenalkan..kak maz y gmbr mula2 tu..hehehe...
y lain tak jumpe lg...huhuhuhu...y ingin di jumpai...
gmbr kedua - kak mazlia (partner masa pjb..senior jgk la..
terror tu bab2 grafik n fotografi...masa dulu byk blaja gn dia la....
hehe..skrg dia n husband duk kt Kajang..)
gmbr ketiga - kak marzarifah (baru dua tiga hari lps dia call, nk jumpe..
tp tak jadik la plk...de hal lain..huhuhu..skrg duk kt Puchong Perdana)


emm..yang ni contact dalam fb je..huhuhu...sekali sekala ym la..
hehehe..tu je...haa y pki tudung hijau dlm kete tu lg lama
menghilangkan diri..mane tah dia pergi..tup2...tau2 je jumpe dalam fb...
kecoh je...hehehe...4 tahun jgk kot tak jumpe....hehehe...
y dah de anak dua tu..kak arma..lg senior..huhu..skrg kt P.Pinang..
kak shimah baru je jumpe masa konvo hri tu..tahun 2007..
hehehe..dah 3 tahun dah x jumpe...hehehehehe...


ni tersilap masuk gmbr..hehehe..patut nyer 3 org je kt sini...
geng2 johor..org jawa lg..kuikuikui...auni, rozi & nurul..
sbb kak as dah kawin..patut masuk kump org dah kawin...
huhuhu..tp tak pe la kan...bt kenang2an je..
bila nk bt gathering ni...asyik tak jd je...huhu...
dan ramai lg y tak jumpe...y pasti hampir 5 tahun tak jumpe...
hehehe...(tiba2 lak teringat masa zaman2 blaja dulu...windu sgt2!!!)
4 Responses
  1. BicaraHati Says:

    emm...best nyer!!!!


  2. sis arma Says:

    Salam..
    Memang ukhwah itu indah, jika bertemu & berpisah kerana Allah
    ..x sgka ada blog..add blog akak ya... & follow me... coz i am just follow you..
    InsyaAllah we will keep in touch..
    wslm


  3. sis arma Says:

    Salam....
    Apa kbr izzat? sht?...


  4. BicaraHati Says:

    wslm..kak arma..insyaallah..itu ukhuwah nama nyer semoga ia berkekalan..hehehe..tq..jd follower..