:: PuLuN HaBis...HuHu :D ::

cam pelik je tajuk entry aku kali ni...
emm...lantak la..malas dah nk fikir...huhuhu
otak ni dah menerawang kt tmpt lain dah..
dah tu asyik kena main2 gan mak su jee...
mentang2 la dia balik kg awal..eee..tak suke nyer!!!
tak aci tul..xpe2..balik nnt aku keje kan mak su cukup2...
xpe..cuti dah apply...bos pn dah luluskan...tinggal nk blk kg je..he3
so kena la siap kan keje pe y patut dulu sblum bercuti...
ish3...byk jugak keje tu...(sib baik de keje..tak la melangut jee..khi3)
hai wani...nmpk nyer sok tinggal kita berdua je lah ye..
hehehe...mesti sunyi sepi ofis..semua mengadap keje je...
haa ni pun keje tak siap lg..duk main internet jap..:D
nak-nak pulak esok ramai ofismate bercuti...
maklum la esok kan dah start cuti sekolah + musim org kawin..hehe
jadinya yang tinggal kena la backup2 keje..dah adat dlm keje la tu...
time diorg cuti..kitaorg cover..time kitaorg cuti..diorg cover...
saling tolong menolong..hehe...(emm btul kot istilah aku ni..;b)
alahai..keje dah memanggil la...nmpk nyer kena bt keje dulu la...
klu nk merapu kt sini mmg pjg la..tak abis citer...huhu
pas habis pulun keje ni... cuti seminggu...blk kg..hehehe..cuti rehat..
cuti sempena my twin weeding...huahuahua..

*p/s:sabtu malam baru balik...rasa cam lmbt lak..sedih la plk...
aku org last blk..emm trima je lah..y pntg aku blk tak yah bt keje...
semua dah siap..hahahahaha...kpd semua ofismate..
" SeLaMaT BerCuTi " hehehehe...
3 Responses
  1. mummyzara Says:

    wah..wah..
    ni semangat cuti jer yg lebih ni
    semangat keje mana haha..
    ok jupe dinung..


  2. mummyzara Says:

    wah..wah..
    semangat cuti jer lebih ni
    semangat keje takdok pun.
    ok jupe dinung..