:: HaRu-BiRu??? ::

Sejak dua menjak ni...ntah pe nk jadi gn aku...
asyik ade je ya tak kena..buat camtu tak betul...
buat camni tak betul...maner satu y betul pun..
aku tak tahu...isshhhh..haru biru ak minggu ni...
byk la tu nk kena settle keje..plus2 gn keje2 lain..
huahuahua...cam2 keje ada...peribadi..tak peribadi...
kerajaan ke tak kerajaan ke...rakyat ke tak rakyat...
hehehehe...(haa..tu dah mula la nk merapu...kuikuikui)
otak dah tak leh nak fikir..bese la tu..
nak2 makan ikan kerapu byk2...merapu la jwb nyer..
hahahahaha...
(tgh fikir nk cr keje baru nie..syhh!!!..diam2 klu tahu ye..he3)
haa ni satu lg tgh fikir....
balik kampung!!!....rasa cam lama lak tak balik...
padahal baru je balik???...bln 6..hehehe..
dah lama tu tak balik....nak2 dah nak pose ni...
lg la terasa kesunyian syahdu nyer....
aisehh...sadis lak plk bila ckp bab2 ni...
ermmm....dah nama merantau kan mak su....
hehehe....merasa la kita...kembali mjd perantau..
(tiba2 lak mak su disabitkan....huhu..
mak su mmg perantau berzaman2 kihkihkih..)
k lah..malas nk merapu lebih...
cukup makan ikan kerapu jee....

***p/s : waiting to e_T_ng!!!!..H_nG_Y!!!..
2 Responses
  1. mummyzara Says:

    apa yg ko merapu ni zati?
    nak kata makan ikan kerapu aku rasa takda pun hehe..


  2. BicaraHati Says:

    hahaha...terlebih mkn ikan kerapu la ni..mabuk ikan kerapu..otak tgh blur la mummyzara..:(