:: HePi-HePi iN KeLanTaN ::

Alhamdulillah....sy dpt bercuti lg...hehehe....cuti dah approved music...3 hari dah memadai..
dan tido y cukup lena di dalam bas...hggakan tak sedar diri...syok sgt la tu...
sedar2 je dah masuk area bandar...huhuhu...(bekal energy nie...hihihi..)
tp mmg best pun tido dlm bas kali nie...smpi rmh keep energy lg...gegegege...
plan nk bertolak awal...awal la sangat...sekali pukul 10 baru gerak...kuang3...
kali nie ke Kelantan lg...sy tak kisah ke mana pun asalkan dpt berjalan...grin
kali ni hanya kami berempat (mak+ayah+asyid+sy)...tak cukup korum...klu cukup lg best...
(tgu je ahli korum...nnt kita g jalan sama2 ekkk....byk event nie..huhuhu..)

ni semua plan ayah...sy mengikut je n menyibuk jee...n mengacau daun mak gn ayah holiday...
ayah baru je bersara...lepas lebih kurg 14 tahun la kerja jauh...
klu blk pun hanya 2-3 bln sekali...sekrang baru blh blk stay kt kg...
(kami semua sgt gembira bila ayh dah blk semula..he3)
kami ke Kelantan sbb ayah ada seminar...alang2 pergi...jalan2 la sekali...yepi3
seblum smpi tmpt penginapan gn seminar kami berjalan2 dahulu....
abis bandar KB kita org tawaf...KB Mall...Tesco...dan mcm2 lg...
dan menjelajah tempat2 y belum pergi lg...nak tahu tmpt pe mak nk pergi???
kalau ke Rantau Panjang dah selalu mak pergi...kali ni ke Pengkalan Kubu lak...
pusing punyer pusing sekali tak jumpe pintu masuk...mane ntah pintu nyer...hmm!
salah masuk blh smpi kt Tak Bai la jwp nyer...huahuahua...
patut la kami tak jumpe pintu masuk...rupe nyer pintu dah tutup..dah abis waktu dah..
tp kami cr jgk pintu lain...sbb mak beria sgt nk masuk...park kereta kt luar je...huhu
dah la hujan renyai2...berpayung smbil bershopping...sorg satu payung...
tmpat nyer sama je cam Rantau Panjang...lebih kurang sama jee...

pas dah abis tawaf tmpt tu...kami bergerak ke tmpt menginap lak kt Pasir Mas...
hari pun dah petang sgt dah...sib baik jumpe tmpt tu....pusing2 jugak la...
sempat smpi sebelum maghrib....sekali tgk ni bukan chalet tp villa ler...
tmpt menginap sama gn tmpt seminar....hehehe...mudah kerjakan...satu tmpt..
pe lg...angkut barang...minum petang...siap2kan diri...pastu sy n mak...tidooooo....
kami dah penat....hehehe....hanya ayah gn asyid je kluar makan...

tempat penginapan & bersantai kami...hehe...

keesokan hari nyer...makan pg dah disediakan...menu roti jala n roti jem...
tujuan mak gn sy hanya bersantai ke situ...sekali pengurus kata blh join shj2...
pe lg join je lah...menambahkan ahli seminar....tmbh knowledge....huhuhu
lg pun cukup gn package makan tghari dan minum petang....khikhikhi....
layan je seminar ayah nie yeee......


aktiviti dalam seminar...teori n praktikal..

sebagai tanda kenangan...pokok y ditanam dipacakkan dgn nama lg...huhu..

***p/s : ni tatapan tuk ahli korum y tak pergi...jgn marah ye alg...next time k pergi yee...thumbs   up
2 Responses
  1. mummyzara Says:

    amboooii..

    jalan sokmo mu ya..
    hoooyeaya ayah dah balikkk

    hehe...


  2. BicaraHati Says:

    hehehe...tgu ko lambat sgt abis 90hari nk ajak berjalan2.. :D