:: See AgaiN ::



emm....tuk sekian lama kami tidak berjumpe....
emm...dalam 2 tahun jugak la lama nyer...
dan sempena cuti maulidur rasul ni...
dan disebabkan tiada urusan lain di hujung minggu...
jadi nyer kami merancang berjumpe...
urmm..tu pun secara tiba2..
tp just leh jumpe 3 org jelah..hehehe...
pas abis kje..stay kat ofis tgu kak ita dtg amik..
sbb dia nk jumpe gn penyelia tesis dia..
so sekali jalan je lah...
dalam kul 6.30ptg bertolak ke Bangi..
fuhh..tmpt lama tu..bak kata kak huda..
tmpt jatuh lagi dikenang ni kan pula tmpt bercinta...
hahahaha.....bercinta gan kawan2 serumah y semuanya ok...
(bercinta tu berkawan la...coz seme pompuan..hehehe)
hehehe...sampai Bangi dalam kul 8..
sbb xtau jln nak masuk..so 'makan buah langsat sekilo'..hehe
dah tu lapo la pulok...jd nyer makan kt kedai Soho..
kt tmpt y pernah mkn dulu..best jugak kt situ....
siap de wi-fi lagi..dah upgrade..heheheh..
mknana dia pun sedap...dah lama tak makan camtu..
memperkenakan makan kedai...hehehe..
dah tu sampai sana..sembang2..makan2..n tido...
oppsss...(aku tido lmbat..tgu ajah balik...
n main internet + sembang lg..smpi 2pg..khikhiki..)
tp bangun awl tau keesokn nyer...
pastu tak tido2..hehehe..plan jumpe along lak..
tu la tujuan utama ke sana..de kje sikit gn dia..
hehehe..biasa la dah jumpe tu de je hal...
tuk mengkecohkan lg suasana..
kita org send kan mms kt k.huda n mak su..kt sarawak..
huhuhu...call kak azu n ym gn kak sue je...
malam kedua tu g alamanda...
pastu lepak kt dataran...
sambil makan roti boy's n waffer..
huhuhu..best nyer...
dalam kul 11mlm blk Bangi semula..hehehe..
sok nyer masing2 balik tmpt masing2...
k.. nnt kita jumpe ramai2 lak ye...

**BANGI 26-27/02/2010**
0 Responses