:: WeDDinG ::


Akhirnya selamat sudah pasangan ini diijabkabulkan...
sempat jugak aku menyaksikan akad nikah...
hehehe..tu pun sbb terpaksa cuti...
sbb tiket bas dah habis...huhuhu...
emm..dah lama jugak la tak tgk org akad nikah....
tp balik kali agak letih...bekejar-kejar...
ptg dalam 6.30ptg sampai terus g tmpt majlis..
dah tu balik kejap umh cz akd nikah kul 10mlm...
lepak2 umh dulu...dah siap2..baru gerak ke masjid...
agak lewat jugak la kami bergerak..igt x sempat....
tp masih dpt tgk majlis akad nikah...
mula2 malas nk amik gmbr...letih pun x hilang lagi...
tp tgk cam tak ramai je org amik gmbr...
try test market..buat suka2 je...cam2 skill...
ni semua kje along...dia y beria2..hehehe...
(jgn marah ye along..gurau je..khikhikhi)
pastu sbb mlm tu dah semangat...
lg pun satu kamera lg habis bateri..
sib baik de backup..hehehe..tuk keesokkan hari nyer...
kami pun terpaksa la jd 'camerawoman'...
selama mjlis tu berlangsung....
cam2 gaya kira org suruh pengantin buat...
jd bidang terjun..alg jd mak andam...khikhikhi....
penat jugak la...dah tghari tu..aku cabut...
tinggal alg n the geng..huhuhu...
and ni semua hasil tangan kami...tanpa dirancang..
congrat!!! along...akhirnya u minat dunia photograper...
0 Responses